سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار یاد خداوند ـ عزّوجلّ ـ کند، خداوند، دوستش خواهد داشت، و هرکه بسیار یاد خدا کند، برایش دو برائت نامه نوشته خواهد شد : برائتی از دوزخ و برائتی از نفاق . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 87 دی 27 , ساعت 11:54 صبح

امواج مثبت را بدزدید!

انسان هایی که در اطراف ما زندگی می کنند، هم می توانند امواج منفی از خود آزاد کنند و هم مثبت.
یادم می آید وقتی کلاس دوم راهنمایی بودم یکی از امتحان هایم را خیلی بد داده بودم. معلمم از دستم خیلی ناراحت بود که تو باید حتما کامل می شدی و تو چرا؟ و... جلسه بعد من را صدا زد و شروع کرد به صحبت و آزاد کردن امواج از مغرش! :(من از دانش آموزی مثل تو انتظار خیلی بیشتری دارم،چرا این امتحان را بد دادی؟... البته فرصت جبران هست ولی من ....). دیگر به حرف هایش گوش نکردم! من موج مثبت را دزدیدم و روی آن تمرکز کردم (البته فرصت جبران هست) و همین تمرکز و نلاش برای جبران کاری کرد که من امتحان بعدی ام را مثل همیشه خوب دادم و در کلاس فقط 5 نفر 75/9 از 10 شدیم و معلمم را بسیار خوشحال کردم.
وقتی در مسئله ای شکست می خورید یا مرتکب اشتباه می شوید(اشتباهی قبل جبران) احتمالاً افرادی شما را سرزنش خواهند کرد.برای شروع مبارزه با موج های منفی و دزدیدن موج های مثبت در مقابل حرف های آنان سکوت کنید.این سکوت نشان دهنده ی پشیمانی شماست. آن ها احتملاً با دیدن این اظهار پشیمانی جملاتی مثبت در بین حرف هایشان می گنجانند تا بیشتر شرمنده نشوید! که در این صورت دزدی آسان است! ولی حتی اگر آنها این کار ار هم انجام ندادند از امواج اطراف و ذهن خلاق خود استفاده کنید  و روی کلمه ی "راه جبران" تمرکز کنید که مطمئنا مؤثر است و با همین راهکارهای ساده که مطمئنم خودتان نیز بلد  بودید در صدد جبران باشید نه اینکه فقط غصه بخوردید!
از خودم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ