سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى از شما نگوید خدایا از فتنه به تو پناه مى‏برم چه هیچ کس نیست جز که در فتنه‏اى است ، لیکن آن که پناه خواهد از فتنه‏هاى گمراه کننده پناهد که خداى سبحان فرماید : « بدانید که مال و فرزندان شما فتنه است » ، و معنى آن این است که خدا آنان را به مالها و فرزندان مى‏آزماید تا ناخشنود از روزى وى ، و خشنود از آنرا آشکار نماید ، و هر چند خدا داناتر از آنهاست بدانها ، لیکن براى آنکه کارهایى که مستحق ثواب است از آنچه مستحق عقاب است پدید آید ، چه بعضى پسران را دوست دارند و دختران را ناپسند مى‏شمارند ، و بعضى افزایش مال را پسندند و از کاهش آن ناخرسندند . [ و این از تفسیرهاى شگفت است که از او شنیده شده . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 86 مهر 23 , ساعت 6:12 عصر

 

1) امید. ( هیچ گاه نگذارید دیو سیاه یاس بر روی زندگیتان سایه افکند . حتی اگر تنها ترین تنها ها شوم باز هم خدا هست . او جانشین تمام نداشته های من است.)

 

2)باور. (باورهای ما زندگی ما را میسازند . پس باور داشته باشید که انسان قدرتمندی هستید و توانایی انجام کارهایتان را به نحوه احسن دارید.)

 

3) هدف. ( اهدافتان تعیین میکند که در چه جهتی باید حرکت کنید . این اهداف هستند که تصمیم گیرنده ما هستند . هدفهای مناسب برگزینید تا موفق شوید.)

 

4)برنامه.( وقتی شیوه خاصی را در زندگی برمیگزینید باقی زندگیتان هم بر اساس این شیوه خاص شکل میگیرد . مواظب انچه که انتخاب میکنید باشید.)

 

5)تلاش.( تمام تلاش شما برای به دست اوردن هدفتان در زندگی باعث پیروزی تان میشود دلسرد نشوید و به تلاشتان ادامه بدهید . شما برنده خواهید بود و تلاش منظم پاداش چندین برابر دارد.)

 

6) پشتکار .( اگر در زندگی انسانهای موفق دقیق شوید خواهید دید که این مردم ممتاز هیچ گاه و تحت سخت ترین شرایط نیز از کاری که میکردند دست بر نداشته اند . موفقیت اصلی در گرو سعی و همت شماست.)

 

7) نتیجه. ( شما اگر مراحل شش گانه را با روشهای اصولی به کار بسته باشید حالا شیرین ترن میوه هستی را میخورید و ان نتیجه است گوارای وجودتان .)

از وبلاگ دوست خوبم: وبلاگ همیشه در اوج



لیست کل یادداشت های این وبلاگ