سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند کیست؟ ـ : آنکه از حرامها دوری کند . [امام علی علیه السلام ـ هنگامی که از او پرسیده شد]
 
جمعه 86 مهر 20 , ساعت 10:1 صبح

 

همیشه لبخند بر لب داشته باشید. با تبسم هم خود آرام می گیرید
و هم اعتماد به نفس را در وجودتان پرورش می دهید.
تبسم و خندیدن موجب ترشح هورمونی در مغز می گردد که ترشح آن هنگام درد سبب تسکین درد می شود و احساس خوبی را در شما ایجاد می کند.تنفس عمیق را تمرین کنید.

بیشتر افراد افسرده و بدبین بدون استثنا تنفس سطحی دارند. هنگام دم و بازدم عمیق اکسیژن بیشتری به مغز می رسد و کارایی مغز و چاره جویی و تدبیر و خلاقیت آن دو چندان می شود.

همچنین تنفس عمیق آرامش عضلانی و روحی را به همراه دارد.به سلامتی خود توجه داشته باشید. توجه به نیازهای جسمی و روحی باعث می شود که سالم و پر انرژی باشید و همین مسئله شما را برای روبرو شدن باحوادث تلخ زندگی آماده می سازد. کلام و سخنانی که بر زبان می آورید , بر احساس و طرز تفکرتان تاثیر می گذارد. کلام منفی احساس منفی را در شما به وجود می آورد. بنابراین هیچگاه نگویید که من آدم ضعیف و بی اراده ای هستم....همیشه شکست می خورم....آدم خجالتی هستم و غیره.

تصویر ذهنی خود را دگرگون کنید و یک تصویر امکاناتی برای لذت بردن از آنها وجود دارد.در زندگی به دنبال کسب موفقیت باشید. پیروزی و کسب موفقیت هر چند کوچک در زندگی برای رضایت داشتن از زندگی بسیار موثر است. حتماً شما هم بعد از هر پیروزی و موفقیتی احساس می کنید که دنیا به رویتان لبخند می زند و وجودتان از شور و شعف انباشته می شود. پس برای رسیدن به اهدافتان و موفق شدن تلاش کنید تا بتوانید نسبت به  زندگی دید خوبی داشته باشید.

به خدا توکل کنید . اعتماد و توکل به یک موجود عالی و بلند مرتبه همواره مانند یک سوپاپ اطمینان عمل می کند. کسانی که از خدا طلب هدایت و کمک می کنند, در بدترین شرایط زندگی همواره به تغییر و دگرگونی و نجات از وضعیت اسفبار خود امیدوار هستند. اگر انسانی بدبین هستید که فکر می کنید سرنوشت بدی گریبانگیر تان شده است , به خداوند توکل کنید. اعتماد به خدا یک نیروی عظیم را در وجودتان بیدار می کند و هر گونه ترس و احساس شکست را در شما از بین می برد. هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید با خود بگویید:

( امروز به خدا توکل می کنم و اداره امور را به او می سپارم.)
منبع: وبلاگ همیشه در اوج

 

  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ